Валута
BGN
  • USD
  • EUR
  • BGN
Език
Меню
Профил
Език

Категории

Често задавани въпроси

Тук може да прочетете отговорите на често задавани въпроси.


Каква е цената на доставката?

Приблизителната стойност на доставката в магазин Единствена се калкулира автоматично при завършване на вашата поръчка.



С кой куриер работите?

- Работим със Speedy и Econt. Изборът между двата куриера е ваш.


Колко време отнема доставката?

- Поръчки, направени до 16:00, се изпращат в същия ден в повечето случаи, или най-късно на следващия работен ден. Има изключения, при които пратката ви може да бъде забавена с още 1 или 2 дни, поради по-голяма натовареност при куриерите или при нас. Предлагаме и артикули, които са с предварителна заявка, за тях срокът е по-дълъг и условията за доставка са определени в описанието на продукта.


Ще имам ли право да прегледам и тествам пратката преди да я приема?

- Да, всяка пратка, изпратена от нас, е с опция преглед и тест (изключение правят продукти като бански и бельо). Дори да не се възползвате от тези опции при куриера, можете да приемете пратката и да я прегледате на спокойствие. Евентуалното връщане или замяна след това отново са безпроблемни.


За чия сметка е връщането и как се процедира, ако не ми е харесал даден артикул?

- Връщането е за сметка на клиента. Ако връщането се извършва на момента на доставка на пратката, заплащате единствено двете доставки. Ако размислите след като вече сте приели пратката, за да получите парите си обратно първо пратката трябва да пристигне обратно при нас с опция преглед. Щом се уверим, че всичко е наред, веднага ви превеждаме сумата обратно чрез куриера (с наложен платеж) или по банков път. За повече информация можете да позвъните на телефон 0899182536 (за връщане на дрехи) или 0897443595 (за връщане на обувки).