Валута
BGN
  • EUR
  • BGN
Език
Меню
Профил
Език

Категории

Често задавани въпроси

Тук може да прочетете отговорите на често задавани въпроси.


Каква е цената на доставката?

- Цената на доставката в магазин Единствена се калкулира автоматично при финализиране на вашата поръчка, в зависимост от избрания метод на плащане и стойността на продуктите. Всички поръчки над 200 лв са с безплатна доставка (за територията на България).



С кой куриер работите?

- Работим със Speedy и Econt. Изборът между двата куриера е ваш.


Колко време отнема доставката?

- Поръчки, направени до 16:00, се изпращат в същия ден в повечето случаи, или най-късно на следващия работен ден. Има изключения, при които пратката ви може да бъде забавена с още 1 или 2 дни, поради по-голяма натовареност при куриерите или при нас. Предлагаме и артикули, които са с предварителна заявка, за тях срокът е по-дълъг и условията за доставка са определени в описанието на продукта.


Какви са начините на плащане?

- Наложен платеж – с такса 6 лв.

Тази такса покрива част от разходите, които възникват при отказани или непотърсени пратки - проблем, с който често сме се сблъсквали. Системата автоматично добавя сумата към общата стойност при избор на този метод.


- Онлайн плащане с банкова карта (BORICA 3-D Secure)6% отстъпка + приоритетна обработка

При онлайн плащане получавате автоматична отстъпка и вашата поръчка се обработва с приоритет. Системата е напълно сигурна и сертифицирана (EMV 3DS), а сумата постъпва директно към обработка.


И при двата метода важат стандартните ни условия за връщане - ако продуктът не ви допадне, можете да го върнете и ще получите сумата обратно според политиката ни за връщане. Благодарим, че пазарувате от нашия малък бранд и ни помагате да работим устойчиво!


Ще имам ли право да прегледам и тествам пратката преди да я приема?

- Да, всяка пратка, изпратена от нас, е с опция преглед и тест (изключение правят продукти като бански и бельо). Дори да не се възползвате от тези опции при куриера, можете да приемете пратката и да я прегледате на спокойствие. Евентуалното връщане или замяна след това отново са безпроблемни.


В какъв срок имам право да заявя връщане?

- Имате право да се откажете от покупката, направена онлайн, в срок от 14 календарни дни от датата на получаване на поръчката, без да е необходимо да посочвате причина. За да упражните това право, е достатъчно в този срок да ни уведомите.


За чия сметка е връщането и как се процедира, ако не ми е харесал даден артикул?

- Връщането е за сметка на клиента. Ако връщането се извършва на момента на доставка на пратката, заплащате единствено двете доставки. Ако размислите след като вече сте приели пратката, за да получите парите си обратно първо пратката трябва да пристигне обратно при нас с опция преглед. Щом се уверим, че всичко е наред, веднага ви превеждаме сумата обратно по банков път или чрез наложен платеж. За повече информация можете да позвъните на телефон 0899182536.

Нови продукти