Тук може да прочетете отговорите на често задавани въпроси.
Каква е цената на доставката?
Приблизителната стойност на доставката в магазин Единствена се калкулира автоматично при завършване на вашата поръчка.
Колко време отнема доставката?
- Поръчки, направени до 16:00, се изпращат в същия ден в повечето случаи, или най-късно на следващия работен ден. Има изключения, при които пратката ви може да бъде забавена с още 1 или 2 дни, поради по-голяма натовареност при куриерите или при нас.
С кой куриер работите?
- Работим със Спиди и Еконт. Изборът между двата куриера е ваш.
За чия сметка е връщането и как се процедира, ако не ми е харесал даден артикул?
- Връщането е за сметка на клиента. Ако връщането се извършва на момента на доставка на пратката, заплащате единствено двете доставки. Ако размислите след като вече сте приели пратката, за да получите парите си обратно първо пратката трябва да пристигне обратно при нас с опция преглед. Щом се уверим, че всичко е наред, веднага ви превеждаме сумата обратно чрез куриера (с наложен платеж) или по банков път. За повече информация можете да позвъните на телефон 0899182536.